تفاصيل أغنية تامر حسني الجديدة "مبطلناش إحساس"

2020-09-26 | منذ 6 شهر

كشف تامر حسني عن أغنية جديدة من ألبومه "خليك فولاذي" بعنوان "مبطلناش إحساس"، وذلك ضمن سهرة جمعته بالأصدقاء.

وقال تامر حسني من خلال بوست شاركه عبر حسابه الرسمي على الإنستغرام، "كان يوم جميل مع حبيب قلبي المهندس نجيب ساويرس وصديق العمر النجم محمود العسيلي واحتفلنا بنجاحنا في أغنية إختراع وسمعنا أغنية جديدة ليا اسمها مبطلناش إحساس من ألبوم خليك فولاذي".

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

_كبرنا في عينينا و دي الحاجه اللي تعنينا _بقينا ندوس على الأوجاع تعلّينا _بطلنا نقيس مقاماتنا بعيون الناس _مش كل الناس بتشوف ولا كل الناس تتقاس (بطلنا نحب زياده مبطلناش إحساس) من ألبوم #خليك_فولاذي كان يوم جميل مع حبيب قلبي المهندس نجيب ساويرس و صديق العمر النجم محمود العسيلي و إحتفلنا بنجاحنا في أغنية #إختراع و سمعنا أغنيه جديده ليا إسمها : (مبطلناش إحساس ) من ألبوم خليك فولاذي الأفكار الحلوه جايه كتير إن شاء الله ركزوا في كلام الأغنيه????

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on


وقد تواصل مع كاتب الأغنية محمد قاياتي والملحن محمد حمزة، اللذان علقا على التفاعل الكبير مع الأغنية من قبل المتابعين، إضافة إلى تعبيرهما عن السعادة الكبيرة بالأصداء الإيجابية للأغنية.

موضوع يهمك: "كلمتي حرة".. أوبريت غنائي لـ 40 فنانا عالميا

ملحن الأغنية محمد حمزة قال "أول ما سمع تامر الأغنية تحمس ليها جداً وقرر إنو يضمها للألبوم، وكلمنا بعدها وقعد معانا 3 أيام متواصل على التلفون لإن ساعتها كان في اخر ايام تصوير مشاهده في فيلمه الجديد، وكان بيقولنا التفاصيل اللي عايز يضيفها، لإن كمان تامر هو صاحب رؤية إن الأغنية تبقى بالشكل المقسوم".

وأضاف محمد حمزة، "وقبل العيد بيومين لحد يوم وقفة العيد كنا عند تامر بنسجل الأغنية ومنخلصها، ورد الفعل من وقت ما تامر نزل الفيديو اللي بيغني فيه الأغنية كان مش طبيعي"



إقرأ أيضاً


التعليقات

لا توجد تعليقات حتى الآن ، كن أول المعلقين

إضافة تعليق





كاريكاتير

إستطلاعات الرأي