سمية الخشاب لا تحتاج لرجل في حياتها

2021-11-17 | منذ 2 شهر

الخشاب (التواصل الاجتماعي)

قالت الفنانة سمية الخشاب خلال استضافتها في برنامج تلفزيوني: “ليست نهاية العالم كون المرأة مطلقة، ومش عارفة ليه دايما الست بتتهاجم، وأنا برمجت دماغي إن ربنا خلقني مش ناقصة حد يكملني، وأنا مش محتاجة راجل في حياتي، لكن لو لقيت الشخص اللي يناسبني معنديش مشكلة”.

وأضافت: “الست تقدر تكون أو لا تكون من غير الراجل، وأنا مش في حرب ضد الراجل، بس أنا ضد المثل اللي بيقول ضل راجل ولا ضل حيطة، لأن ساعات بيكون ضل الحيطة أحسن من الراجل، لو هو مش سند.

وكانت سمية الخشاب قد أثارت الجدل خلال تغريدة لها على “تويتر” كتبت فيها: “جواز الصالونات يعد أفشل نوع جواز.. مش عارفة إزاي ممكن واحدة تتجوز واحد مشافتهوش إلا كذا مرة؟”

وردت على أحد متابعيها عبر تويتر، والذي سأل عن حب الحاج متولي لخمس سيدات قالت: “طفاسة بعيد عنك، أنا أعرف ناس بتحب 3 في نفس الوقت، وبتكلم الـ3 في نفس الوقت والـ3 المساكين مش عارفين حاجة”.







كاريكاتير

إستطلاعات الرأي